За поръчки
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
Не е необходимо да имате регистрация в онлайн магазин koledzhikov.bg, за да направите поръчка. Регистрираните потребители може да проследяват направените от тях поръчки и да се възползват от други функции, които профилът предлага.
Как да направя бърза поръчка?
За да направите бърза поръчка, необходимо е да въведете своите имена и телефон за контакт, да се съгласите с “Политиката за личните данни” и да натиснете бутона “Изпрати”. В рамките на един работен ден наш търговец ще се свърже с Вас, за да уточните детайлите около поръчката.
Каква информация е необходима, за да направя поръчка по телефона или в социалните мрежи?
При поръчка по телефон или в социалните мрежи е необходимо да ни кажете кой продукт желаете да закупите, своите имена, телефон за контакт и адрес за доставка.
Как мога да платя?
Начините за плащане са няколко: наложен платеж /плащате в брой на куриера при доставка/, с банкова карта или банков превод и на вноски (като изберете някой от нашите партньори - УниКредит, BNP Pariba или Ти Би Ай Банк) .
Какъв е стандартният срок за доставка?
Стандартният срок за доставка е от 1 до 3 работни дни след потвърждаване на поръчката. В някои случаи е възможно срокът за доставка да се удължи до 30 работни дни. Тогава наш консултант изрично ще ви уведоми.
Може ли да върна закупен продукт?
На основание чл. 50, ал. 1 от ЗЗП, Потребител, който има качеството на потребител по смисъла на ЗЗП, има право да се откаже от сключения договор от разстояние, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, в срок от 14 (четиринадесет) дни от доставката.
Потребителят има право да поиска връщане на закупената стока в случай че тя НЕ Е ИЗПОЛЗВАНА, не е нарушена целостта на опаковката (куриерската опаковка на пратката може да бъде отваряна) и стоката е във вида, в който е получена, с придружаващата я документация и при условията по чл. 55 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е задължен предварително писмено да информира Доставчика, че на основание чл. 55, ал.1 от ЗЗП, се отказва от договора от разстояние, преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а Търговецът изпраща на Потребителя незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.
Потребителят връща стоката на Доставчика в 14-дневен срок от датата, на която Потребителят е уведомил Доставчика за отказа си от договора.
Подробно Условията за връщане на продукти може да прочетете тук: https://www.koledzhikov.bg/vrashtane-na-produktisredstva/
За чия сметка са транспортните разходи при връщане на закупен продукт?
Всички такси и разходи по връщането на стоката до търговския обект са за сметка на Потребителя въз основа на чл. 55, ал. 2 от ЗЗП. Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания, във вида, в който е получена. При връщането на продукт, чиято опаковка е повредена или непълна, от комплекта липсват аксесоари и/или съпътстващите продажбата документи, брошури, описания, гаранционна карта и т.н., по продукта има следи от износване, драскотини, охлузвания, намокряне с вода или други течности, Търговецът си запазва правото да откаже връщането на стоката, съответно и на заплатената за нея сума.
Как може да направя рекламация?
За да направите рекламация, моля попълнете бланката: https://www.koledzhikov.bg/garancionni-usloviq-i-reklamacii/
Приемаме рекламации по телефон, имейл (sofia@kol-bg.com) и на място в магазините ни в София и Варна.
Как се възстановява заплатена сума за продукт, който е върнат?
Възстановяването на заплатена от Клиента сума се осъществява в най-кратък срок, като допълнително се уточнява дали сумата ще бъде възстановена в брой или по банков път. Необходимо е да се свържете с наш търговски консултант. Ако сте извършили плащане по банков път, възстановяването на заплатената сума става само и единствено по сметката на картата, с която е направено плащането, и в 7-дневен срок.
Може ли да анулирам направена поръчка?
Можете да анулирате направена поръчка като се свържете с нас на посочените на сайта контакти за връзка. Трябва да знаете, че изпълнението на всяка поръчка, направена в онлайн магазина, започва от момента, в който наш търговец се свърже с Клиента и я потвърди.
Може ли да направя промени по поръчката си?
Да, бихте могли да направите промени по направена от Вас поръчка, като се свържете по телефон, мейл или отговорите на мейла от потвърждаването на поръчката Ви. Промяна по поръчката може да направите и когато наш търговец се свърже с Вас за текущата Ви поръчка.
Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?
Моля, свържете се с наш търговец на посочените на сайта данни за контакт или посетете наш физически магазин.
Обърках данните за издаване на фактурата, как да постъпя?
Моля, напишете ни имейл или се свържете по телефона с нас, като посочите номера на поръчката си и кажете точните данни на фактурата. Може да използвате имейла от потвърждението на поръчката Ви. Съобщението Ви незабавно ще достигне до нас.
Защо в магазина пише, че продуктът е наличен, а Ваш търговец ме информира, че е изчерпан?
Предвид динамиката на стокооборота и огромното разнообразие (над 35 000 продукта), по технически причини е възможно определени стоки и аксесоари към тях, маркирани като “налични”, да бъдат изчерпани при заявката и да не могат да бъдат поръчани и доставени. В този случай наш търговец ще ви предложи наличен аналогичен, сходен или алтернативен продукт.
Може ли да поръчам продукт, който е изчерпан в момента?
Можете да се свържете с нас на посочените в сайта контакти или да направите директно запитване от бутона “Направи запитване” който се намира под цената на продукта. Наш търговец ще се свърже с Вас и ще ви разясни възможностите за поръчка.
Може ли да поръчам продукт, който не намирам в онлайн магазина, но знам, че се предлага на пазара?
Разбира се. Може да се свържете с Нас на посочените в сайта контакти и наш търговец с удоволствие ще Ви консултира и ще Ви предложи необходимия за вашата цел продукт.
За доставката
Как може да се възползвам от “Безплатна доставка”?
Може да получите желаните продукти без да плащате за доставка, когато покупката ви е на стойност над 250 лв. Изключение правят артикулите от раздел „Винарско оборудване” и продуктите в промоция. Точна информация ще получите от нашите търговски консултанти.
С кои куриерски фирми работите?
Клиентите на фирма “Коледжиков ЕООД” имат право да изберат куриерската фирма, с която поръчката им да бъде доставена. Работим с всички куриери, обслужващи територията на страната.
Когато доставката е за сметка на фирма “Коледжиков ЕООД”, пратката Ви ще бъде доставена с Еконт или Транспрес.
Доставяте ли продукти в чужбина?
Да. Свържете се с наш търговски консултант, за да посочите желаната от Вас куриерска фирма.
Колко време имам на разположение, за да взема пратката си от офис на куриерската фирма?
Стандартна практика е да вземете пратката си от офис на куриерска фирма в рамките на до 3 работни дни.
За сервиза
Машина, която купих от магазина, се развали, как да процедирам, за да бъде ремонтирана?
Моля, свържете се с наш търговец на посочените на сайта данни за контакт или посетете наш физически магазин.
Не намирам гаранционна карта в пратката си. Как мога да я получа?
Свържете се с нас. Ще ви изпратим по имейл или чрез куриерска фирма гаранционната Ви карта.
Може ли да донеса лично продукта за поправка?
Да. В рамките на работното време нашите сервизни центрове приемат машини за ремонт.
Не откривате отговор на Вашия въпрос? Свържете се с нас:
Офис София: 0879 027 918, 0885 479 918
Офис Варна: 0877 880 840, 052 30 35 90